Lisäarvoa vahvoilla tarinoilla

Jokaisella yrityksellä on tarina

Kun pohdit syytä, miksi yritys alun perin perustettiin, pääset helpoimmin kiinni yrityksen tarinaan. Yrityksen synty, tarve, miksi yritys perustettiin, on ensimmäinen, tärkeä tarina. 

Syntytarinan on hyvä olla näkyvä, vaikkei sitä olisi kokonaisuudessaan kirjoitettu esimerkiksi verkkosivuille. Tarinoista saa helposti sisältöä yrityksen markkinointiin, sillä jo lyhyet tarinat herättävät ihmisten mielenkiinnon. 

Hyvä tarina markkinoi ja tuottaa etenkin sosiaaliseen mediaan sitä sisältöä, mikä ei suoraan myy, mutta pitää yllä asiakkaiden mielenkiintoa.

Yrityksemme tarina

Aitous ohjaa yrityksen tarinaa. Älä keksi, vaan mieti, mitä asiakkaanne haluavat tietää yrityksestä, yrittäjistä, yrityksen taustasta. 

Mikään ei estä kysymästä asiakkailta, mitä he haluaisivat kuulla yrityksestänne. Hyödynnä tässä sosiaalisen median kanavia. 

Yrityksen tarina ohjaa parhaimmillaan tuotteiden ja palvelujen nimeämistä, jopa tittelit voivat henkiä ydintarinaa. 

Kenellä on tiskin takana Baariparoni?